Môžem v alkoshope nakúpiť alkohol ak ešte nemám viac ako 18 rokov?
Nie. Predaj alkoholických nápojov je povolený len osobám starším ako 18 rokov.
Môžem u Vás nakupovať po kusoch alebo vždy iba celé kartóny?
Tovar môžete nakupovať po kusoch. Pri vybraných položkách, je nákup možný iba na ucelené balenia a ich násobky.
Čo v prípade, že som nenašiel tovar na Vašej stránke?
V prípade záujmu o iné produkty nás prosím kontaktujte na info@alkoshop.sk
Preveríme ich dostupnosť a budeme vás informovať, či budeme mať daný tovar pre Vás k dispozícií.
Môžem si objednaný tovar expresne vyzdvihnúť priamo u vás ešte v deň objednania?
Áno. Ak je požadovaný tovar aktuálne na sklade a vyberiete si spôsob dopravy „osobný odber“.
Je možné u Vás nakúpiť alkohol aj na ďalší predaj?
Ak ste bar, reštaurácia, hotel alebo darčeková predajňa môžete u nás nakupovať na Vašu firmu za veľkoobchodné ceny. Pre veľkoobchodné ceny je nutné byť držiteľom licencie na predaj alebo distribúciu alkoholu od Finančnej správy SR. Aby ste sa stali našim obchodným partnerom je potrebná registrácia, postupujte prosím podľa jednoduchého návodu: https://italmarket.sk/sk/esales
alebo nás kontaktujte na telefónnom čísle 0910 412 187
Je možné tovar vrátiť?
Podľa zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov, tovar zakúpený v e-shope je možné vrátiť bez udania dôvodu najneskôr do 14 dní od jeho prevzatia. Odstúpením sa Kúpna zmluva od začiatku ruší. Celé znenie je uvedené v obchodných podmienkach: Obchodné podmienky
Ako dlho trvá expedícia tovaru?
Pokiaľ je tovar na sklade a Vaša objednávka sa v systéme objaví do 13:00, expedujeme ešte v ten deň. Objednávky prijaté po 13:00 hod. sú expedované v nasledujúci pracovný deň.
Ako poznám či je tovar na sklade?
Pri každej položke je uvedená informácia o jej dostupnosti a množstve (napr. „na sklade“).
Zasielate tovar aj do zahraničia, Českej republiky?
Nie.
Moja zásielka je v stave odoslaná a ešte stále nedorazila. Čo mám robiť?
Pokiaľ je Vaša objednávka expedovaná viac ako 2 pracovné dni, prepravca Vás pravdepodobne nezastihol na adrese doručenia a nepodarilo sa mu s Vami skontaktovať. Pokiaľ máte pochybnosti či dotazy, kontaktujte nás na čísle 0910 412 187 alebo info@alkoshop.sk.
V ojedinelých prípadoch však môže nastať stav (Skladom a Centrálny sklad), že systém vyhodnotí produkt ako dostupný, no my ho napriek tomu nevieme dodať v deklarovanej lehote. Na výpočet dostupného množstva vplýva veľa faktorov, mierny časový sklz synchronizacií a občas aj ľudský faktor, či legislatívne prieťahy, keďže obchodujeme s tovarom, ktorý podlieha spotrebnej dani, čo znamená, že nastanú aj prípady, keď síce tovar máme, ale predať ho ešte nemôžeme (Centrálny príjem).
Plánujeme daľšie aktualizácie automatizovaných skriptov, kďe našim cieľom je, aby sme Vám prinášali aktuálny stav z každej predajne, či skladu.
O každom časovom sklze dodacej lehoty informujeme zákazníkov okamžite, ako zistíme, že nie sme schopní distribuovať tovar v deklarovanej lehote.
Úplne samostatnou kapitolou sú chyby zmluvných prepravcov, ktoré nevieme ovplyvniť. Pravidelne však kontrolujeme reporty, aby sme čo najskôr identifikovali každé možné meškanie objednávky a našli vyhovujúce riešenie.
Moja zásielka dorazila poškodená. Čo mám robiť?
Neodkladne nás kontaktujte na čísle 0910 412 187 alebo info@alkoshop.sk s uplatnením reklamácie.